Samsung UE32C6700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32C6700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

bonbon1956 03-11-2015
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Heb nu wel problemen met de tv zelf gaat aan en gelijk weer uit en dat schijnt meer voor te komen heb ik al gelezen.Dus voor duurzaamheid geef ik nu een 1.
Hoop dat hij nog gemaakt kan worden voor niet te veel geld.

3,5 jaar in bezit aanchaf €699,-
EN NU AL PROBLEMEN
als ik de tv op ze kop zet en ik geef hem een tik doet hij het weer.
Het zijn niet de condensatoren die veel stuk gaan bij SAMSUNG TV,S maar het is de trafo vierkant en vlak en wit aan de boven kant waar ik een tik op geef en die het dan weer even doet als ik de tv op zijn kop zet.
De solderingen zie ik niets aan.

mvg.

bonbon1956 21-11-2015

Hallo mijn SAMSUNG led smart TV gaat aan en weer uit.
Na het bellen van het hulp center van SAMSUNG kreeg ik tips maar deze hebben niet tot het gewensten resultaat geleid.
Een tv van 700 euro die na 4 jaar al niet meer te gebruiken is is een schande .
Heb hem zelf uit elkaar geschroefd en toen viel het op wanneer die zonder behuizing op ze kop stond en je het frame wat getordeerd krijg je beeld en schakel hij niet uit.
Maar dat is niet de oplossing.
Uit gelegd aan een tv rep.bedrijf en die belde al snel weer op dat het een soldering is achter een IC en die zijn door gewone bedrijven niet te rep. maar er moet een nieuw moederbord in van zo 200 euro.
De beste man is nog verder gaan zoeken en heeft nu het volgende gedaan .
Op de plek waar de IC zit heeft hij een deuk in de plaatstalen achterwand geslagen en een stukje rubber te tegen geplakt en nu doet hij het weer.
Maar hij vind het geen reparatie.
Hij weet ook niet hoelang dit blijft werken.

Rabor 01-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Deze tv enkele weken geleden gekocht bij PlatteTVdiscounter. Levering perfect geregeld. Prima apparaat, heel veel mogelijkheden en een goed geluid. Beeld is uitstekend.
Nog geen negatieve aspecten ontdekt.

Rabor

Henk1001 16-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Ik heb deze tv nu een week in huis. Ik heb de tv gekocht bij Plasma discounter in Naarden. Niets dan lof voor deze internet winkel.
Ik heb deze tv gekocht omdat er een Sat-Tuner in zit. Gezien de reviews hierover, hier en in de forums was ik vooraf wat huiverig want heel verschillende reacties van goed tot slecht en ik wil deze tv uitsluitend gebruiken via de satelliet.
Deze tv is gecertificeerd door Canal Digitaal dus het zou moeten werken met een module van Canal Digitaal.
Verder heb ik van de Canal Digitaal site een PDF gedownload met daarin een exacte instructie hoe de TV in te stellen voor satellietgebruik. Dus ik heb niet de manual van Samsung gebruikt. Alles ging boven verwachting goed en alle kanalen werden probleemloos ingeladen.
Nu heb je om tv te kijken nog wel een CI module en een smartcard nodig. En die had ik nog van mijn "oude" ontvanger. Toen ik die in de tv had gedaan zou ik tv kunnen kijken. Echter dat ging niet goed. Kwam er op neer dat ik telkens 1 zender kon kijken en zodra ik naar een andere zender zapte, moest ik de tv uit doen en soms zelfs de module verwijderen en er opnieuw in doen.
Dit was dus heel teleurstellend.
Het bleek achteraf aan de verouderde module te liggen en na de Officiële Canal Digitaal module te hebben aangeschaft werkt alles perfect.
Nu dus tv kijken via de satelliet en ik ben zeer tevreden over de beeld kwaliteit van alle kanalen, die vooralsnog het meest analoog zijn. ( heb nog geen HD abonnement)
Zal over enige tijd deze review updaten want ben benieuwd of alles goed blijft gaan met CD.
Er zijn nml veel negatieve reacties op het gebruik van de officiele CD module.

Sloten 31-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Ondanks enkele negative ervaringen met sat ontvangst geen problemen gevonden Alle door mij gewenste kanalen handmatig per transponder ingeladen, weggegooit wat er niet gewenst was en alles een eigen nummer gegeven. Alle (HD) kanalen van Canaldigital staan nu op de plaats waar ik ze wilde hebben zonder favorieten lijst. Nu nog uitvinden welke aps er voor ethernet zijn. Uitzending gemist alleen mogelijk via computer...

bonbon1956 23-01-2011

Wat een kanjer
Geen kasje meer nodig.
De sat.ontvanger de deur uit en dus ook geen extra stroom verbruik meer.
In standby kan ik het verbruik niet eens meten.
en normaal is het verbruik van de tv nu 48 a 60 watt
Heb hem nog niet op de HD zenders omdat ik daar meer voor moet betalen maar een mooier beeld als wat ik nu heb kan haast niet.
De zapp snelheid is een nadeel deze is te langzaam!
zelf een ophang beugeltje gemaakt.
scheeld ook weer 35 euro.(T.V weeg haast niets)

de bot 15-11-2011

Hallo bobbon1956
Ik had een vraag aan U heb ook de samsung UE32C6700
heb ook CI+ module van canaldigitaal,
nu het volgende moet u de module er wel een uithalen en weer op nieuw er in doen om dat die de betaal zenders niet pakt?
En hebt U ook wel eens last van dat U van betaald zenders naar gratis zenders heen gaat blokjes in het beeld dat is wel naar 15 tellen weer normaal.

mvg Edwin

bonbon1956 28-10-2015

Hallo Edwin
Lees je bericht nu pas
Ik heb geen problemen met de ci+module.
Heb nu wel problemen met de tv zelf gaat aan en gelijk weer uiten dat schijnt meer voor te komen heb ik al gelezen.Dus voor duurzaamheid geef ik nu een 2.
Hoop dat hij nog gemaakt kan worden voor niet te veel geld.
mvg.

japio32 04-12-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

TV bevalt erg goed. Aansluitmogelijkheden zijn ruim voldoende. Wat ik wel een nadeel vind is de lange opstarttijd, duurt minimaal 1 minuut

Mol1973 28-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Deze televisie heb ik gisteren gekocht bij de Mediamarkt (€669). Direct ook maar de WIFI USB aansluiting bijgekocht. Na wat problemen met de installatie omdat je met Tele2 geen zenders kunt laden op de televisie zelf maar via EXT je kanalen binnen krijgt, loopt de tv als een zonnetje. Installatie van WIFI was ook eenvoudig. Bedieningsgemak van bijvoorbeeld Youtube is wel een beetje drama met de afstandsbediening. Weet iemand of er ook een optioneel toetsenbord te kopen is? Verder is de beeldkwaliteit top en vind ik het geluid prettig.

CeeKaa 22-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Getwijfeld tussen Philips en Samsung. Uiteindelijk voor Samsung gekozen, type UE32C6730 bij de Mediamarkt in de actie voor 694 euro.
Super beeld, in 60 seconden op Rekam (Gouda) geinstalleerd (gebruik geen smard card!).
Een sieraad in de huiskamer, brilliant beeld en acceptabel geluid.
Een aanrader! Ook draadloos internet eenvoudig te installeren met de (optionele) dongle.

HnkM 16-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Een heel mooi beeld, zelfs bij gebruik met analoog signaal maar helemaal super digitaal (met Ziggo CI+). Echter in HD soms wel wat vegen. Geluid is niet super, maar beter dan verwacht voor zo'n plat toestel.
Tot zover het positieve verhaal: na 2 dagen begon het toestel met onvoorspelbaar gedrag: schakelde zomaar uit (en soms weer aan), volgede dag ging volume zomaar omhoog, op andere momenten ging ie in recordtempo langs 600 zenders zappen, in instellingen-menu ging ie zelf langs allerlei keuze-items lopen etc. Kortom alsof iemand op onverwachte momenten op knoppen van de afstandsbediening stond te drukken, maar dan heel snel (enkele keren zo snel dat tv uiteindelijk alleen nog maar uit kon door de stekker uit stopcontact te halen). Kortom, na enkele dagen terug naar de Mediamarkt gebracht en ben 'm nu dus al snel een maand kwijt voor reparatie. Tip: bewaar je oude trouwe Sony of Philips tv als je een Samsung tv koopt. Ik wacht even af hoe en hoe snel Samsung dit verhaal gaat afhandelen - laat het dan hier nog weten hoe dit is afgelopen.

Fred Holtman 14-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Heb eindelijk de stap gemaakt van analoog naar digitaal. Na het lezen van vele testen en reviews is de keuze op deze tv gevallen en gekocht bij Mediamarkt. Kon gebruik maken van hun hifi-aktie. De prijs was toen zeer aantrekkelijk. (€624). Geen moment spijt van de aankoop. Fantastisch beeld. Redelijk geluid. Mooie vormgeving. Het installeren van de smartkaart voor digitale tv ging niet goed omdat ik de handleiding niet goed had gelezen. Gebeld en toen was het een eitje. Kortom een prachtige tv voor "weinig" geld. Enige nadeel vind ik de wat trage zap-snelheid.

Geer en Maup 11-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Vandaag aangeschaft! Wat een prachtige TV. Was 616 euro bij Mediamarkt met die hifi kortingen. Wat me wel verbaasd is dat er maar 20 internetpagina's bekeken kunnen worden. Deze zijn voorgeprogrammeerd! Kan ik ook zelf pagina's opgeven?
Wij hebben Tele2 digitaal. Nadeel daarvan is dat de zenders in de Tele2 box zijn geprogranmmeerd. Die kan ik niet naar de TV halen. Of lukt dit wel volgens andere gebruikers?

mco_boonstra 22-08-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Deze tv nu een aantal dagen in bezit. mooi plat en goed beeld. Hij hangt hier op de slaapkamer en het is een genot om naar te kijken. Geluid is prima voor op een slaapkamer.
CI+ module geinstalleerd en dit was een fluitje van een cent. Ben zeer te spreken over de tv en blij met de aanschaf.

koos-23 17-08-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Na veel vragen te hebben gesteld in veel winkels heb ik besloten deze UE32C6700 te kopen (op internet)+/- €200 goedkoper.
De tv opgehangen en geinstaleerd met ziggo ci+ card was een fluitje van een cent.
digitaalbeeld is echt fantastisch en het geluid vind ik goed voor in de slaapkamer.
Alleen de zap snelheid valt mij een beetje tegen.

elrobbo 06-04-2010
Geschreven voor: Samsung UE32C6700

Deze TV gekocht voor in de slaapkamer en het beeld is super. Zowel analoog als digitaal. Ook films afspelen vanaf USB of draadloos via de WIFI dongle werkt prima. zelfs DTS. Het enige nadeel wat ik in deze paar dagen heb kunnen ontdekken is dat het zwarte kunststof nogal stof aantrekt ( statisch? ).
We gaan nu een uur vroeger naar bed :)
Het geluid is niet overdonderend, maar dat hoeft ook niet in mijn slaapkamer.